Frågor om Fakturor och Autogiro

Kontakta:
BRS Networks på telefon 010-600 56 00 eller e-post: support@brs.se
Helgfria vardagar mellan 08:00 – 17:00

 

Hjälp min fiber funkar inte!

Information om var du bör vända dig vid olika sorters fel /situationer och vem står för kostnaden?

Om du har störningar på internet, telefon eller TV
Ring Telia Tel: 90 200

Telia söker efter felet. Är det fel på deras utrustning åtgärdar dom det.
Det kostar inte dig något när det gäller utrusningen som ingår i grundpaketet.

I Telias utrustning ingår inte de tillval som du gjort till grundpaketet.


**Om Telia däremot ser att störningen kommer utav ett brott på kabeln. Säger dom att du ska kontakta fiberföreningen.



Hör då av dig till:
BRS Networks på telefon 010-600 56 00 eller e-post: support@brs.se
Helgfria vardagar mellan 08:00 – 17:00


**Om du vet vart kabelbrottet är på grund av att du/någon har grävt av fiberkabeln eller att ett djur gnagt av fibern.
Kontaktar du BRS enligt kontaktuppgifter ovan.

**I dessa fall står du själv för kostnaderna. Du får en faktura ifrån Etelhems Fiberförening.


From 1/4-2021
Kontakta:
BRS Networks på telefon 010-600 56 00 eller e-post: support@brs.se
Helgfria vardagar mellan 08:00 – 17:00

Nytt Bankgironummer from 1/4-2021
BG: 846-7656