Frågor om Fakturor och Autogiro

Autogiro:
Lättast att skaffa autogiro till Etelhem Fiber är att du går in i din bank.
-Gå in på "fliken Autogiro" (det är såklart olika i alla banker, men du borde hitta en sådan flik att klicka på.)
-Sen letar du upp Etelhem Fiber och anmäler att du vill ha autogiro.
Kontakt:
BRS Networks på telefon 010-600 56 00 eller e-post: support@brs.se
Helgfria vardagar mellan 08:00 – 17:00

Hjälp min fiber funkar inte!

Information om var du bör vända dig vid olika sorters fel /situationer och vem står för kostnaden?

Om du har störningar på internet, telefon eller TV
Ring Telia Tel: 020 20 20 70 (alternativt 90 200)

Telia söker efter felet. Är det fel på deras utrustning åtgärdar dom det.
Det kostar inte dig något när det gäller utrusningen som ingår i grundpaketet.

I Telias utrustning ingår inte de tillval som du gjort till grundpaketet.


**Om Telia däremot ser att störningen kommer utav ett brott på kabeln. Säger dom att du ska kontakta fiberföreningen.



Hör då av dig till:
BRS Networks på telefon 010-600 56 00 eller e-post: support@brs.se
Helgfria vardagar mellan 08:00 – 17:00


**Om du vet vart kabelbrottet är på grund av att du/någon har grävt av fiberkabeln eller att ett djur gnagt av fibern.
Kontaktar du BRS enligt kontaktuppgifter ovan.

**I dessa fall står du själv för kostnaderna. Du får en faktura ifrån Etelhems Fiberförening.


From 1/4-2021
Kontakta:
BRS Networks på telefon 010-600 56 00 eller e-post: support@brs.se
Helgfria vardagar mellan 08:00 – 17:00

Nytt Bankgironummer from 1/4-2021
BG: 846-7656